poniedziałek, 30 grudnia 2013

ZWIASTUN!



Hej :)
W końcu pojawił się zwiastun. Tylko wystąpił mały błąd, ponieważ w zwiastunie pokazana jest inna bohaterka niż ta, którą wybrałam. Więc wyobraźcie sobie, że zamiast tej aktorki, która tam jest - jest ta, która jest w zakładce 'Bohaterowie'. 

Zwiastun zrobiła koleżanka, do której możecie zgłaszać się, jeśli chcecie zwiastun do swojego FF. 

Życzę Wam wszystkim udanego Sylwestra i żeby rok 2014 był lepszy od poprzedniego. Wszystkim, którzy piszą FF czy opowiadanie życzę duuużo weny i jeszcze więcej pomysłów. :)
Lucy Black
xoxo

7 komentarzy:

  1. bardzo fajny zwiastun, podoba mi się piosenka. według mnie śpiewa on o wiele lepiej niz Miley Cyrus.
    Pozdrawiam

    ~http://you-are-the-life-to-my-soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zwiastun ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, fajnie, ale czemu w końcówce jest pożar?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowiesz się jeżeli będziesz czytała dalsze losy Louis'a i Peg :)

      Usuń
  4. Serdecznie zapraszam na moje opowiadanie o dziewczynie, która wpadła w oko złemu chłopakowi z gangu, chcesz wiedzieć jak dalej potoczą się ich losy?
    wejdź na:
    http://my-monster-and-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. to to był pożar? ja myślałam że to z perspektywy pijanego gościa......ja pitile....super zwiastun xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozar ?Nie-e wyrazam zgody! Pewnie ten nasz kapusciany idiota ( Louis) zrobi sb małą impreze a tam Buch po mikrofali i domu buahaha moje wyobrazenia

    OdpowiedzUsuń